Noutăți:
Pagina principala / Condiții de garanție!!

Condiții de garanție!!

Atât la convertizoarele auto recondiționate cât și la convertizoarele noi achiziționate de la noi, garanția se oferă conform legii 449/2003, republicată în 2008,  după cum urmează :

  1. DURATA GARANTIEI:
    1. Convertizoarele auto recondiționate cu piese noi sunt garantate pe o perioadă de 12 luni, cu respectarea tuturor condițiilor de garanție(vezi paragraful 2.).
    2. Convertizoarele auto noi, importate prin intermediul societății noastre, se garantează pe o perioadă de 24 de luni, cu respectarea tuturor condițiilor de garanție(vezi paragraful 2.)
    3. Convertizoare auto recondiționate cu componente heavy-duty (aceste componente au rolul de a face mai rezistent convertizorul de cuplu, în vederea folosirii lui în condiții de lucru duse spre extrem (turații mari, temperaturi de lucru mai ridicate, etc. ) sunt garantate pe o perioadă de 18 luni, cu respectarea tuturor condițiilor de la paragraful 2.
    4. Convertizoarele recondiționate pentru utilaje ușoare și grele (camioane agabaritice, dumpere , multifuncționale, tractoare etc.) sunt garantate pe un anumit număr de ore de funcționare în funcție de tipul si destinația de folosință a utilajelor. Pentru mai multe detalii asupra garanției utilajelor va rugăm să ne contactați online prin formularul de contact sau telefonic la 0721.148.168.
  2. CONDIȚII DE PIERDERE A GARANȚIEI:
    1. Montarea convertizorului de cuplu în condiții neconforme (în cadrul unui atelier neautorizat R.A.R. de către personal necalificat în domeniul reparațiilor transmisiilor automate).
    2. Montarea incorectă a convertizorului de cuplu în carterul (incinta cutiei de viteze automate dinspre arborele cotit al motorului) transmisiei automate și implicit distrugerea semeringului și bucșei de rulaj din componeta pompei de ulei.
    3. Deteriorarea filetelor de prindere de pe carcasa convertorului auto prin introducerea șuruburilor defectoasă.
    4. Găurirea carcasei convertizorului auto prin introducerea în orificiile filetate de prindere a acestuia pe arborele cotit a unor șuruburi mai lungi decât cele originale.
    5. Distrugerea, zgârierea, lovirea carcasei convertizorului atât a suprafeței sablate a corpului, cât și a gâtului
    6. Distrugerea, zgârierea, a punctelor de vopsea (specială) tehnică aplicată pe carcasa convertorului auto
    7. Deteriorarea prin forțare gâtului convertizorului auto și zgârierea sau ruperea acestuia.
    8. Încălzirea excesivă a convertizorului care duce la apariția unor puncte termice(părti de culoare violet inchis spre negru, asemenea unei vânătăi ) pe carcasa acestuia, prin forțarea excesivă a autovehicului (demaraje cu rupere de aderență roți, viteze finale inadecvate autoturismului, rularea pe terenuri accidentate extreme, tractare unor sarcini atipice, etc).
    9. Montarea convertorului pe autovehicul fără a se face, de la caz la caz, upgrade-ul (electrovalve de lock-up modificate, valve mecanice modificate, bucși de fricțiune modificate,etc.) recomandat pentru marca și tipul respectiv de cutie automată, acest upgrade fiind necesar pentru aplicarea și dezaplicarea convertorului auto și mersul normal al cutiei automate.
    10. Ne executarea corectă a adaptărilor electronice de mers și recalibrarea cutiei automate de viteză.Valabil unde se impun aceste operații.
    11.  Rularea îndelungată a transmisiei automate și implicit a convertizorului de cuplu în treaptă de avarie sau cu defecte electronice ale sistemelor de comandă a cutiei de viteze automată (senzori, calculator, etc.)
    12.  Rularea cutiei de viteze automată și a convertorului cu ulei inadegvat (altul decât cel dat de producătorul transmisiei automate).
    13. Rularea cutiei de viteze automate și a convertizorului cu cantități lipsă de ulei din interiorul transmisiei!
    14. Înlocuirea convertorului auto tendențioasa și necorespunderea elementelor de siguranță (sigilii, serie, puncte vopsea tehnică, aspect) cu altele decât cel la care s-a făcut recondiționarea inițială sau, de la caz la caz, s-a achiziționat de la compania noastră ca piesă de schimb.
    15. În cazul în care se achiziționează de la noi un convertor auto recondiționat sau nou fără să returnați convertorul vechi la schimb (în termen de maxim 3 zile) sau să achitați taxa de corecharge duce implicit și irevocabil la pierderea garanției convertizorului achiziționat.
    16. Pătrunderea în interiorul uleiului hidraulic și implicit a convertizorului, a unor cantități de apa în amestec cu antigel, sau antigel datoratită funcționării defectuoase a sistemului de răcire al cutiei automate, implicit legat de radiatorul autovehicului.